logoFacebook-3

   

Пункти дистанційного доступу 2

   

Виїзні консультаційні пункти 2

   

ja maju prav

   
   

Корисне для адвокатів

   

Нормативно правова база

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
koord c
   

bezpeka praci

   

1pracia

   

На сайті 30 гостей та відсутні користувачі

   

Тренінг з розвитку навичок роботи (soft skills) з вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги

Деталі

0 02 04 f13e8490a1f5eb654f1685290777fe28a4e5c70654a33e5d27708a3d1a5716cb d93a1a625 та 26 травня працівників місцевих центрів та бюро правової допомоги Волинської області навчали працювати із вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги.

Мета тренінгу – розвиток комунікативних навичок для роботи з постраждалими від домашнього та гендерно обумовленого насильства, дітьми, учасниками АТО, внутрішньо переміщеними особами та громадянами похилого віку.

viber image2 6

Основна увага на тренінгу приділялася «м’яким навичкам» (soft skills), а саме – аналізу та відпрацюванню навичок побудови першого контакту та подальшої ефективної комунікації з клієнтами, інтерв’ювання та консультування громадян.

viber image2 13

Учасники тренінгу працювали над інструментами ефективної комунікації, бар’єрами/фільтрами сприйняття (які можуть стати причиною стереотипів та дискримінації), активним слуханням та емпатією, а також етичними, ціннісними аспектами й іншими особливостями роботи з вразливими групами клієнтів. Крім того, була приділена увага роботі зі стресом та емоціями, запобіганню професійного вигорання та підтриманню себе в ресурсному стані.

viber image2 10

Робота над «м’якими навичками» (soft skills) є дуже важливою, оскільки в професійному житті часто приділяється увага лише «твердим навичкам» (hard skills) – таким як, наприклад, знання відповідного законодавства та процедур, в той час як саме «м’які навички» мають значний вплив на результати роботи з клієнтами та якість надання їм правової допомоги.

viber image2 9

Формат тренінгу передбачав активну участь усіх його учасників упродовж двох днів навчання, виконання практичних вправ та завдань, роботу в міні-групах, аналіз та обговорення кейсів і відеоматеріалів, обмін досвідом між учасниками та відверте спілкування.

0 02 04 eb7cc2748c0f4316fb51ef92fc1ccfc167d5cb0976bed5da5dafbb21e2efb7a6 febd3049

Тренінг проводився за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги.

viber image2 15viber image2 18viber image2 4viber image2 11

Довідково:

Єдиний телефон системи безоплатної правової допомоги: 0-800-213-103 (цілодобово та безкоштовно з мобільних і стаціонарних телефонів).

   
© 2014 Волинський обласний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | admin@ legalaid.gov.ua